Lördag

Eftersom jag har så extremt lite att göra under dagarna så ska jag från & med ikväll fram till onsdag sent vara hundvakt åt en kompis 3 hundar
ena heter
  • Smilla Chiuaua, Pappilon
  • Emma Pappilon, Tax
  • Kira rottweiler valp


    Sedan ska jag vara barnvakt imorgon åt Cazzandra kompisens 5åriga lilla prinsessa
    sedan har man ju sin egna solstråle Hampus på 7månader
    & Måndag Tisdag jobbar jag mina sista dagar sedan intar vi semester fram till slutet på December
    jag kan inget annat säga att jag bara Älskar mitt liv
    och dessa människor som jag delar min vardag tillsammans med <3

    igår var jag & Hampus ute på en himla massa äventyr så himla roligt vi hade han & jag
    var även & fotograferade oss hos Petra en tjejkompis extremt fina bilder vart det så några bilder kommer ut sedan =)

    Näe nu kom min Älskade Nattis & barnen hit så bäst att runda av & vara lite social
    återkommer senare idag =))



    Over and Out






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0