Love is in the air

I like the way the way you shake your ass around me

I like the way the way you swing your hips around me





I wanna know wats goin on
Are you playin games wit me


Onsdag hela dagen säger dom som vet
?
Hampus åkte till sin pappa igår så han hittar nog hem imorgon skulle jag tippa på Saknar mammas älskade ögon sten <3 Den Ungen är bara för UNDERBAR..
Idag ska jag träffa prästen gå igenom lite inför dopet som blir av på Söndag
har jag inte haft fetånest förut så har jag det inför dopet, fanns det ett sätt att gå under jorden för ett tag så skulle jag göra det med men det blir nog bra förhoppningsvis får helt enkelt ta det som det kommer.
inget skoj då man känner att vissa klassar en som djävulen & den andra till helgon
men o andra så fuck them
jag trivs dock inte som djävulen men ängeln med Glorian på snedden kan jag gå med på ;)
nog talat om detta =))
Innan jag i alla fall ska träffa prästen så ska jag springa iväg & hämta kompisens dotter Cazzandra på dagiset ska vara lite barnvakt medan mitt bihang till Emma gör lite nytta =)) tihi <3

Näe nu ska jag städa & pyssla lite & bara drömma mej bort... <3
Jag bara älskar Livet trots jag ständigt ställer det det haha...

Over and Out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0