En dag I sänder...

Idag har varit en "mindre bra dag"
på nåt sätt har jag kännt mej så ensam visst jag kör på med mitt race men ibland är det nog smart att stanna upp och tänka efter på varför man just gör som man gör.
Jag har absolut dom bästa runt omkring mej och jag vill inte byta ut dom för nåt här i världen, mina vänner/Familj är min dagliga kompass här i livet vad skulle jag göra utan dom egentligen?
och inte tala om min älskade son, han är mitt ALLT, om inte han fanns vet jag inte vart jag hade varit i dag.

Även att dom fyller ut mitt liv så är det ändå nåt som fattas mej, jag skulle vilja ha/göra så mkt mer en så här.
Det finns nåt i mitt liv just nu som tynger mej nåt enormt mkt (Dagligen)
och jag vet att jag måste göra nåt åt det men jag vet bara inte vilken ände jag ska börja på och jag vet inte vart jag ska få modet till att fixa det, jag kanske verkar tuff utåt men jag är rätt liten jag med mellan varven.



Nu har jag i alla fall tagit tag i det där med mina jobb och sagt ifrån om dygn/kvälls pass
känns rätt trist då jag verkligen behöver dom passen men Hampus går före absolut alla jobb som finns.
Mår han bra så mår jag bra.
då jag inte längre har några barn lediga helger utan har Hampus på heltid, pga olika omständigheter med den andra halvan, men jag hoppas att den biten också löser sej i framtiden, just nu känns det som ett hopp löst fall.
har inga förhoppningar alls utom att jag vill att dom ska ha en sån god kontakt som möjligt men även det känns som det håller på att spricka, men jag kan inget göra så mkt åt det då det känns som allting annat är mkt viktigare.
Och jag är uppriktigt ledsen för Hampus skull..



Och Lille Leah går det jätte bra med fortfarande idag har vi varit på jobbet en sväng och hälsade på sen har vi åkt spårvagn och hon fixade det riktigt bra, hon är en riktig mamma gris lilla hjärtat <3

Imorgon ska jag jobba mitt sista dygs pass för en tid så då ska leah få vara hos Sandra och jag hoppas det kommer att gå bra, sen kommer Emma och hämtar henne på eftermiddagen.
har så fina vänner som ställer upp när det krisar (annars med) så dom förtjänar verkligen en egen stjärna på himlen

Nu ska jag försöka ta tag i min packning och försöka tänka på nåt annat, en dag imorgon med och jag hoppas den blir bättre en denna dag.

sköt om er alla fina människor där ute
på återseende <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0