Då Var Dagen Här.....


▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬♥▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●


Då jag blir hela 25 år =)
känns som vilken dag som helst på året..
så vad har hänt under dom här 25åren?
Vad har man hunnit åstadkomma tills nu?

En sak vet jag i alla fall och det är att under dessa år har jag gjort saker som är både ont & gott
Livet har inte alltid blivit som man tänkt sej men det har format mej ganska väl till den jag är idag, & många "Vänner" har gett sej av men det var nog meningen att "Dom" inte skulle följa mej på min väg & ärligt talat så saknar jag dom inte speciellt mkt kanske för att det inte var menat att dom skulle finnas kvar i mitt liv längre, jag har så många andra vänner som ALLTID funnits där trots "Stormarna"
Det Absolut BÄSTA jag har i mitt liv & absolut BÄSTA valet jag gjort i mitt liv är..

<3 HAMPUS <3

Den ungen tar andan ur mej varje morgon när man vaknar upp & tittar på han,
att alltid vakna till dom stora klar blåa ögonen & hans underbara Leende är hur underbart som helst.
att vara ensamstående Mamma från början är helt underbart verkligen
finns många stunder som man tvivlar på om man verkligen är en bra mamma
men det är väl helt klart mänskligt eller??
och tydligen är det nog de ända jag klarar av att vara en "STARK" person "mamma" osv
för kärleken går visst åthelvete STÄNDIGT för mej
That´s Life antar jag..
en sak som är säkert att jag saknar verkligen min  soulmate, jag kommer alltid att hata mej för att jag tillät att allt gick så fort just då men just då så var allt så underbart  & jag var verkligen den lyckligaste flickan jag hade verkligen hittat hem & trodde att även han hade gjort det men=( den kärleken jag hade för honom kommer ingen annan någonsin att få <3
jag saknar verkligen att  vakna upp bredvid honom varje morgon & alla äventyr vi hade tillsammans
jag skulle kunna göra vad som helst för att få det att fungera igen
Den mannen tog mitt hjärta med sej & jag kommer aldrig någonsin att få det tillbaka om han inte vänder om <3
det är nu jag hoppas på att under kommer att ske..

jag är den kloka när det gäller andra men när det gäller mej själv så är jag så o klok som jag bara kan vara,
men jag har inget behov utav att ha nån i varje fall så himla skönt att bara få vara

det sägs ju att

¤ En självständig Kvinna Reder sej Själv ¤
& det stämmer verkligen på mej
insvis som en gnu en riktig Fhigter men ett hjärta av guld..

▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬♥▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●

Funderingar...

Varför skall det vara som det är. Man kan inte säga vad man vill.
Då anses man vara konstig eller annorlunda.
Man blir utfryst eller lämnad ensam kvar.
Ett måste är att tänka till både en eller två gånger.
Så efter mycket om och men, censurerande och tankeverksamhet
så är hela poängen borta.. Det man vill få sagt är som spårlöst försvunnet. Man kan bara inte komma på vad det är man vill få sagt.
Varför känner man sånt förakt mot sånt man tycker är främmande eller idiotiskt bara för att man inte kom på det först.Avundsjuka?
Varför kan man inte glädjas åt personer som verkligen vågar stå upp för vad de tror på, som vågar stå på sig.
Men istället så vänder vi ryggen till och springer våran väg.
Tänk så många nära vi har sårat på det viset för att vi inte lyssnat eller brytt oss tillräckligt mycket om dem.
Så innan du ger svar på tal. Tänk igenom... Är det verkligen så dummt som personen mitt emot dig säger. Starta en dialog så kanske man kan komma fram till en kompromiss.
Man ska ju alltid vara ärlig.
Men det finns tider och stunder man inte kan eller vågar vara ärlig för att det finns någon som sticker sin väg. Någon som man verkligen bryr sig om.
Men va vet jag. Jag har inte svaret på allt....

▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬♥▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●



OVER AND OUT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0