Tillökning..

Den 24 Juni fick min lilla familj tillökning utav en liten tjej vid namn Leah,
hon ska få vara hos mej tillsvidare, så hon är inte min.

Under dessa dagar har det hänt massor med henne och lika mkt som hon är BILLIG så är jag otroligt stolt över henne <3 första dagarna när vi mötte andra hundar så var det "Mörda" nu idag så kan hon kolla på hundarna, låter lite grann men inte överdrivet mkt, så det är ett plus i kanten.
hon är en tjej som gärna vill hålla ihop sin familj och är där jag är så det har verkligen blivit mattes flicka,
hon vaktar sitt hem och säger till om det är nån som är i närheten, nu är det inte lika överdrivet som det har varit och skäller inte lika mkt då någon kommer innanför dörren =))
att lämna henne ensam hemma kämpar vi med då hennes bur inte är så populär längre,
så nu får jag börja med att ta bort allt i fönstrena innan jag lämnar hemmet annars ligger det på golvet och det är mindre populärt, men det kommer nog bli bättre det med vart efter *Hoppas jag*
Jag verkligen älskar denna lilla go bit.







Nåt som hänt som är mindre roligt är ju att klantiga jag lyckades toa doppa min mobil på jobbet så det vart nog det dyraste toa besöket jag varit med om för min del någonsin  =(
pengar jag egentligen inte alls har men vad gör man?
aja bara vänta 2veckor innan man får en ny men hoppas den kan komma långt innan dess.

Näe nu ska jag göra lite nytta här hemma som vanligt..

ha en fortsatt bra helg allesammans

Over and out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0