.......

Finns det någon lätt lösning på det här dilemmat som så många upplever?

Att inte leva i nuet.

Jag kan erkänna att jag inte alltid lyckas leva i nuet. Men jag försöker.

Man kan ju börja med att fråga sig varför man ska leva i nuet.

Frågan är kanske fånig och svaret är enkelt.

Det är ju NU livet utspelar sig.

Vi har inget annat än just nu.

Vi har varken gårdagen eller morgondagen, bara nu.

Det är inte ens säkert att vi har nästa sekund..........



Det går inte en dag utan att jag tänker på mina älskade änglar
när dom lämnade mej så kändes det som en liten del utav mej dog med dom..
det fanns en anledning till varför dom kom in i mitt liv men varför fick jag bara låna dom en kort stund för??
jag hade verkligen behövt känna deras energi deras kärlek och värme just nu..
Jag Saknar er fruktansvärt mkt <3 <3


Cindy
* 2002-02-06
+ 2009-06-21



Takida
* 2007-10-19
+ 2011-02-24


Saknar er mammas Älskade flickor...

Postat av: teessan

ja der är så rätt i det du sägger gumman .. men visa dager är det svårare en andra. och vi ha rju även bara vårat liv på lån med bruka rjag säga.

2011-08-16 @ 21:47:36
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0