Mina Tankar & funderingar

Hallojsan!!

Nåt jag inte riktigt kan förstå är varför man skapar en framtid med någon som verkligen inte är intresserad utav sin partnes barn som redan finns utan häldre mer en gärna vill ha egna istället..
är det inte lite så att ger man sej in i ett nytt förhållande där h*n redan har barn så måste man väl ändå acceptera det på nåt sätt eftersom man ändå får dom på köpet. eller?
kommer då ALDRIG någonsin kunna förstå mej på dessa människor..

Jag skulle då ALDRIG låta mej styras utav den andre hur kär jag en skulle vara,
den som ALLTID kommer i första hand är ändå min son
passar inte skorna så är det bara att traska vidare helt enkelt inte faaan skulle jag sätta honom efter min kärlek NEVER då kan jag lika gärna fortsätta leva själv.

▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬♥▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●


Familjen behöver inte alltid vara av ditt blod.
Det är människorna i ditt liv, som vill att du ska vara i deras.
De som accepterar dej för den du är.
De som skulle göra allt för att dej le, och som älskar dej ovasett vad.

▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬♥▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0