Tisdag Natt...



Helloj..

I morse när jag var på väg till jobbet skulle jobba 8-15 så lyckades jag göra en man väldigt glad,
 inte vem som helst utan en uteliggare, han fick en cigg och han sken upp som en sol, hur underbart är det inte att kunna göra andra människor glada och dessutom krävs det så lite. Han gjorde även min dag kan jag ju medge =)

Nu sitter jag på mitt andra jobb och ska jobba vaken natt började 23 och slutar kl 8 imorgon bitti,
jag förstår inte ens hur jag orkar jobba som jag gör och ändå ta hand om hemmet, Hampus ,Leah umgås med vännerna och ändå hålla leendet uppe.
Jag vet att jag borde lyssna bättre på min kropp men jag måste göra det jag gör för att kunna överleva, men det vänder väl för mej med vart efter får man väl hoppas jag på.
Annars rullar livet på som vanligt och jag är otroligt tacksam för mina vänner som finns för mej och som ställer upp med det ena och det andra ni ska veta att det ni gör betyder väldigt mkt för mej <3

Imorgon kommer det nog bli en helt underbar dag känns så i alla fall..
och det gillar vi skarpt =))
Ska njuta utav mina lediga dagar tillsammans med Hampus & Leah och bara göra en massa skojigheter en hel det mys får det bli.. <3

Näe nu måste jag nog gå en runda så jag vaknar till liv igen ppjjuuu många timmar kvar att besegra...

Over and out så länge på återssende


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0